reklama

Láska

Taká krásna a niekedy aj tak bolestivá.. dvojstranná ako mec.. nepozná stredovú cestu.. bud teší alebo trhá srdcia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo je to láska, je to len slovo, či niečo znamená

objaviť niekoho kto podlomí ti kolená.

Dá ti ten pocit, že nie si sám

ten krásny pocit, že niekoho mám.

Dáva nám silu, na ďalší deň,

že keď sa zobudím tak isto viem,

že niekde ďaleko, blízko či pri mne

je niekto iba môj, čo ma aj dvihne.

Dvihne ma podrží, keď je mi najhoršie

z toho čo je staré a nudné urobí najnovšie.

Zacelí rany, pofúka, dotkne sa rukou,

zbaví ma všetkého zlého aj strašných mukov.

Stačí len pusa, či dotyk jemný a milé slovo

a už som nový, schopný sa biť

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

schopný naplno sa smiať naplno žiť.

Je to to kúzlo čo láska dáva,

aj keď sa ti všetko naokolo rozpadáva.

Je však aj ťažká, zakerná, niekedy až bolestivá

vie byť hnusná, nepekná a lstivá.

Vie ti vziať sny, nádeje, plány,

vie rozhodiť tvoje ja na dve strany.

Zničí ťa zakope pod čiernu zem,

ti sa len prizeráš, a vravíš chcem.

Chcem ju naspäť krásnu ako bola,

keď bola ružová, keď bola nová.

Je to len tenučká, úzučka hranica,

medzi tým krásnym a štýlom márnica.

Martin Bánoczi

Martin Bánoczi

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalý študent obchodnej akadémie... momentálne s kopou voľného času a myšlienok Zoznam autorových rubrík:  Poeziaaa s velkym PSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu